Zapisz sie na kurs on-line

Jak pożegnać się z cukrem

krok po kroku
by być zdrowszą i szczuplejszą

 

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

– chcesz zmienić nawyki żywieniowe, ale brakuje Ci wiedzy, jak to zrobić oraz motywacji do działania,

– próbowałaś już różnych diet i zawsze kończy się tak samo – efekt jojo w gratisie,

– wydaje Ci się, że wiesz coś o zdrowym odżywianiu, ale brakuje Ci usystematyzowania wiedzy,

– masz świadomość tego, że ciągle gubi Cię „i jeszcze coś do kawy” , albo „zacznę od następnego poniedziałku”,

masz dosyć złego samopoczucia czy wyglądu, chcesz wreszcie zmieścić się w ulubione jeansy czy założyć obcisłą sukienkę – chcesz w końcu coś zmienić i poczuć się dobrze w swoim ciele,

– planujesz wprowadzić nowe zasady dotyczące zdrowego i świadomego odżywiania w swoim domu, ale kompletnie nie wiesz od czego zacząć i jak to zrobić,

nie wiesz co masz właściwie jeść, więc w kółko jesz to samo,

– gubisz się robisz zakupy i czytając etykiety, bo już nie wiesz co jest dozwolone, a co nie, w końcu w koszyku ląduje znowu to samo.

PROMOCJA AKTUALNA JESZCZE PRZEZ

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

KURS ONLINE

 

wiedza + motywacja + wsparcie

 

 BRAK KASY, CZASU, CHĘCI?
  NIE MARTW SIĘ. PORADZISZ SOBIE ZE WSZYSTKIM.

 

 DOWIESZ SIĘ JAK SKUTECZNIE UWOLNIĆ SIĘ OD CUKRU – POZNASZ SPRAWDZONE METODY, SPOSOBY I STRATEGIE
BY PORADZIĆ SOBIE Z CUKROWYM UZALEŻNIENIEM RAZ NA ZAWSZE!

 

 PRZEKONASZ SIĘ, ŻE ZDROWE JEDZENIE NIE JEST ANI DROGIE, ANI CZASOCHŁONNE CZY NUDNE.

 

 OTRZYMASZ WIEDZĘ NA TEMAT ŻYWIENIA, KTÓRĄ PRAKTYCZNIE ZASTOSUJESZ NA CO DZIEŃ,
W TRAKCIE PLANOWANIA ZAKUPÓW.

Pakiet STANDARD

149zł teraz 99zł

Dostęp do 10 filarów,
w  postaci plików pdf dożywotnio.

Materiały wysyłane są mailowo na Twoja skrzynkę mailową w ciągu tygodnia.

Pakiet PREMIUM

299zł teraz 199zł

Dostęp do 12 filarów,
w postaci plików pdf dożywotnio.

Materiały wysyłane są mailowo na Twoja skrzynkę w ciągu tygodnia.

Zamknięta Grupa Wsparcia na Facebooku,
wyłącznie dla Uczestników Wyzwanie dlaKursu: transmisje LIVE, pytania i odpowiedzi.

Pakiet VIP

459zł teraz 359zł

Dostęp do 15 filarów,
w postaci plików pdf dożywotnio.

Materiały wysyłane są mailowo na Twoja skrzynkę w ciągu tygodnia.

Tajna Grupa Wsparcia na Facebooku,wyłącznie dla Uczestników Wyzwania Kursu VIP: transmisje LIVE, pytania i odpowiedzi, doradztwo – na czas trwania 4-tygodniowego wyzwania.

Doradztwo indywidualne – możliwość odbycia 1 indywidualnej konsultacji online.

Filary zdrowia
Pogadajmy o jedzeniu

Filar 1 – Zanim zaczniesz

Aby zrobić coś porządnie, potrzebna jest solidna baza. W tej lekcji zbudujemy podstawy do naszej pracy. Wyjaśnię od czego należy zaczynać zmianę nawyków żywieniowych i dlaczego. Powiem też gdzie tkwi przyczyna wielu problemów i niepowodzeń związanych z odżywianiem oraz co z tym zrobić.

Filar 2 – Sztuka robienia zakupów

Z tej lekcji dowiesz się na jakie składniki uważać, czym są „cukroudawacze”, na co ewentualnie można przymknąć oko, a co nie powinno się znajdować w Twoim koszyku. Jak podejmować decyzję nawet w kilka sekund, podczas zakupów w sklepie spożywczym. Dowiesz się również o marketingowych sztuczkach stosowanych przez producentów żywności.

Filar 3 – Węglowodany

Z tej lekcji dowiesz się czym są węglowodany oraz na czym polega podział na proste i złożone. Pokażę Ci jakie produkty wybierać i dlaczego, pod kątem zawartości węglowodanów. Nauczę Cię samodzielnego podejmowania decyzji jedzeniowych w oparciu o zawartość węglowodanów, podczas zakupów czy w restauracji. Pogadamy też o indeksie glikemicznym.

Filar 4 – Gdzie skrywa się cukier i czy krzepi?

Pokażę Ci gdzie ukrywa się cukier oraz pokaże Ci, jak w prosty sposób oceniać produkt pod kątem jego zawartości. Wskażę Ci też bezpieczne i mniej bezpieczne zamienniki cukru. Dam wskazówki dotyczące tego, jak radzić sobie z napadami na słodycze.

Filar 5 – Ile cukru jesz?

Tutaj pokażę Ci na prostych przykładach – jak przeliczać zawartość spożywanego cukru w ciągu dnia. Jak to odnieść do zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia. Uświadomisz sobie ile cukru zjadasz, a ile powinnaś. Podczas tej lekcji zalecam, aby siedzieć w wygodnym fotelu i mieć przy sobie szklankę lodowatej wody!

Filar 6 – Co jeść?

Wyjaśnię Ci w co wierzyć, a z czym dać sobie spokój. Obalę niektóre mity żywieniowe. Przedstawię Ci pułapki cukrowe, o których musisz pamiętać, aby Opowiem o tym, co trzeba zrobić, aby zapewnić sobie źródło energii na cały dzień i przywrócić równowagę cukru we krwi oraz uwolnić się od ochoty na coś słodkiego? Zdradzę Ci moje sprawdzone sposoby, które działają. Jak wiesz, nie jem cukru od 2008 roku.

Filar 7 – Lista dozwolonych i mniej dozwolonych produków

Z tej lekcji dowiesz się, które produkty żywnościowe są szczególnie zdrowe oraz które mniej preferowane. Co zastąpić czym.

Filar 8 – To co ja właściwie mam jeść? Jak?

W tej lekcji opowiem Ci o sprytnych trikach i pewnych zasadach, które uchronią Cię przed chęcią podjadania i napadami na słodkie „co nieco”, sprawią, że będzie towarzyszyć Ci uczucie sytości przez cały dzień. Przecież chodzi o to, aby dobrze zacząć dzień! Opowiem też o tym, czy można jeść tę kolację czy też nie.

Filar 9 – Bez Cukru = Bez Problemu. Podjadamy zdrowe przekąski

W tej części przedstawię Ci korzyści z odstawienia cukru, z których nie zdawałaś lub zdawałeś sobie sprawy. Zaproponuję sprawdzone zdrowe przekąski, które możesz zrobić w domu lub kupić w sklepie.

Filar 10 – Dobry start to za mało – walka z nawykiem

Podczas tej lekcji podsumujemy sobie najważniejsze informacje oraz omówimy wątpliwości i zagadnienia, które wydały Ci się szczególnie interesujące. Pokażę Ci również proste sposoby na zmianę nawyków żywieniowych, bo sama wiedza o odżywianiu to nie wszystko – trzeba jeszcze umiejętnie ją wykorzystywać. Bazując na kilku filarach teoretycznych można wypracować własny system działania. Zdradzę Ci jak to zrobić.

Filar 11 – Co jeść zamiast słodyczy? 

Otrzymasz kilka wskazówek na temat tego, co warto jeść w chwilach kryzysu zamiast słodyczy. I czy można jeść bezkarnie legalne słodkości.

Filar 12 – Legalne przepisy

E-book z legalnymi przepisami – do zabrania do torebki lub plecaka. 10 sprawdzonych i legalnych przepisów na poskromnienie cukrowych „smoków”.

Filar 13 – Lista substancji dodatkowych dodawanych do żywności

Otrzymasz listę bezpiecznych oraz mniej zdrowych dodatków spożywczych. Pokażę Ci, że symbol E nie zawsze oznacza coś złego oraz pokażę, które konserwanty są bardziej szkodliwe. Przydaje się szczególnie podczas zakupów i czytania etykiet.

Filar 14 – Zioła i przyprawy hamujące ochotę na słodkie

Zioła i przyprawy pomagające w opanowaniu ochoty na słodkie. Praktyczne informacje, o których warto pamiętać i stosować, kiedy przychodzą chwile słabości. Po jakie zioła i przyprawy sięgać, aby zmniejszyć łaknienie na słodkie.

Filar 15 – Przykładowy 7-dniowy jadłospis

Ella Kuszyk

Ella Kuszyk

Trenerka, coach zdrowia, dietetyczka

Uczy zdrowego odżywiania bez efektu jojo.

Prowadzi autorski program Schudnij Raz na Zawsze, w którym pokazuje, w jaki sposób zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze i jak pokonać trudności z tym związane. Uczy jak się odżywiać, aby pozbyć się raz na zawsze zbędnych kilogramów i wpłynąć na stan swojego zdrowia i samopoczucia.

Robi to, ponieważ sama miała poważne problemy zdrowotne, a jej doświadczenia spowodowały, że aktualnie pomaga innym kobietom wrócić do zdrowia i zatroszczyć się o siebie.

W pracy indywidualnej kładzie duży nacisk na dopasowanie poszczególnych elementów żywienia do preferencji i możliwości oraz stanu zdrowia danej osoby, przez co realizacja celów jest dużo prostsza.

Współpracuje przede wszystkim z kobietami, które zmagają się z zaburzeniami hormonalnymi, z chorobami autoimmunologicznymi czy zaburzeniami metabolicznymi.

Prowadzi coaching indywidualny i warsztaty grupowe.

Zapisz się na kurs on-line

Tak, chcę!

Pomagam kobietom zarabiać na własnej pasji.
Copyright SZPRINGER MEDIA